Woensdag 18 oktober - Reisverslag uit Arbignieu, Frankrijk van Aix Les Bains 2017 Montessori - WaarBenJij.nu Woensdag 18 oktober - Reisverslag uit Arbignieu, Frankrijk van Aix Les Bains 2017 Montessori - WaarBenJij.nu

Woensdag 18 oktober

Door: Maik, Isa, Sam, Fay, Lars

Blijf op de hoogte en volg Aix Les Bains 2017

19 Oktober 2017 | Frankrijk, Arbignieu

Woensdag 18 oktober
We hebben met onze uitwisselingen voor International-day bedacht wat we gaan doen en dat uitgewerkt, dat duurde tot 12:00. Daarna zijn we met een groepje van Nederlanders en hun uitwisseling naar een soort kebab snackbar gegaan. Toen zijn we met die groep naar het meer gegaan, sommigen hadden gezwommen ook al was het water heel koud, ik en mijn uitwisseling gingen om 5 uur terug naar huis. Ik en zijn ouders, hij at niet mee, hebben heerlijke vis gehad. Met een erg stinkende kaas als dessert (hij was wel heel erg lekker).
Maik

Gister gingen we met alle uitwisselingen ons voor de International day voorbereiden, door middel van workshops te bedenken die te maken hebben met de cultuur van Frankrijk. In het begin ging het een beetje stroef, want ik zat met de uitwisselingen van Nienke en Stijn en daar had ik nooit echt mee eerder gepraat. Uiteindelijk zijn we er wel uitgekomen, gelukkig. Daarna ging ik met mijn uitwisseling weer terug naar haar huis, liet haar haar huiswerk maken en toen gingen we naar het meer, waar bijna iedereen van de klas met zijn uitwisseling was. Daar hebben we heel lang gezeten en het leuk gehad! Toen we weer terug naar huis gingen, gingen we direct door naar haar tante waar we paella hebben gegeten. Voor mij was het een geslaagde dag :) .
Isa

Gisteren gingen we naar de school van onze uitwissslingen om met international day bezig te gaan. Ik zat samen met Tycho, Joppe en Benjamin in het groepje, samen met onze uitwisselingen. Wij moesten een boekje invullen als voorbereiding voor de workshop die we gaan geven tijdens de internationalday. Onze uitwisselingen zaten bij ons, alleen zij deden niks. Wij waren de hele tijd bezig met de workshop terwijl zij er bij zaten en maar niks deden. Op een gegeven moment liepen ze gewoon weg..! Daarna ben ik met mijn uitwisseling naar boksen gegaan. Hij ging trainen maar ik mocht niet mee naar binnen dus ik moest 2 uur buiten wachten samen met Joppe, daarna ben ik nog naar meer geweest om aftespreken met vrienden. 'S avonds heb ik nog pasta met kaas gegeten, dat was wel lekker.
Sam Lasonder

Alle dagen zijn top hier! Maar gister blonk weer eens uit. Eerst op school bezig met International day. In de pauze Franse vrienden gemaakt tijdens een intensief potje tafelvoetbal. We kwamen wel te laat, sorry Jayanne. Na school eten bij de macdo met Floor en Marcia. Daarna heeeelee middag gechild bij het meer, onze vaste hangspot. De zon scheen lekker en het was super gezellig met iedereen. 'S avonds een specialiteit gegeten (iets met kaas en aardappels ofzo). Een overdosis ijs gehad voor het dessert en daarna lekker tv gekeken met Thaïs <3 Bisous
Fay

Gister was echt heel leuk we hebben van alles en nog wat gedaan, eerst gingen we naar de school. Dit was heel anders dan in Nederland, de school was veel groter en je moest buiten langs om een lokaal naar binnen te gaan. Nadat school was afgelopen ben ik naar huis gegaan en heb ik heerlijk gegeten, ook heb ik een berg beklommen met Pierre en familie.
Groeten Lars

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aix Les Bains 2017

Actief sinds 29 Sept. 2017
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 8064

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2017 - 20 Oktober 2017

MLG Goes Aix Les Bains

Landen bezocht: