Zondag en maandag - Reisverslag uit Arbignieu, Frankrijk van Aix Les Bains 2017 Montessori - WaarBenJij.nu Zondag en maandag - Reisverslag uit Arbignieu, Frankrijk van Aix Les Bains 2017 Montessori - WaarBenJij.nu

Zondag en maandag

Door: Ella, Calvin, Stijn, Joppe en Benjamin

Blijf op de hoogte en volg Aix Les Bains 2017

16 Oktober 2017 | Frankrijk, Arbignieu

Op zondag 15 oktober heb ik een stukje berg beklommen met mijn uitwisseling en haar familie. Ze hebben een soort van blokhut dat ze elk weekend bezoeken. Zondag ook dus. Het was ver weg van "mijn stijl" waar ik dus ook zeker aan moest wennen. Een douche zonder druk, geen service en vanaf 12:30 al beginnen te zuipen 'aperatif'. Later kwamen we weer terug bij het vaste huis van mijn uitwisseling dat nog steeds best wel afgelegen ligt. We hebben veel gekletst en pizza gegeten en uiteindelijk was het toch nog wel een beetje "mijn stijl"
Ella

Op maandag 16 oktober hebben we in de ochtend een wandeling gedaan over een berg, in het begin gingen we nog met de bus. Toen we uitstapten moesten we een wandeling maken, dit leek niet heel ver maar ewa ja was best ver. Wanneer we er uiteindelijk waren was het wel heel vet, het was zo hoog maar ook zo ver. Best ziek, daarna gingen we naar de acrobranche. Ik heb best hoogtevrees dus ik heb niet heel veel lijnen gedaan, was wel leuk.
Calvin

Op zondag 15 oktober heb ik eerst met mijn uitwisseling gesport (voetbal en basketbal). Daarna rond twee uur ben ik vertrokken naar het meer. Hier ben ik samen met mijn vrienden gezwommen, gewoon lekker gezellig gedaan. Ik vond het erg leuk en ik heb er ook lang rondgehangen. Daarna ben ik met mijn uitwisseling naar zijn huis gegaan en gegeten. Vlak voor ik naar bed ging heb ik nog een voetbalwedstrijd gekeken: Strasboug v Marseille. Toen ben ik gaan slapen.
Stijn

Op zaterdag kwam ik aan met de bus, en ging ik naar mijn gastgezin. Ik heb eerst gegeten en daarna gingen we fietsen. Gelijk daarna hebben we met veel mensen bij de fontijn gezeten. In de avond hebben we nog gegamed. Op zondag ben ik eerst naar de Mont Blanc gestaan via een skilift die heel wiebelig was. Daarna lekker pizza om 12.00 gegeten. Later die middag ben ik met het gastgezin nog naar de rodelbaan gegaan.
Joppe

Maandag is iedereen naar croix du nivolet gegaan en ging iedereen wandelen. Daarna ging iedereen naar acrobranche. Eerst heb ik de gele lijn gedaan, de makkelijkste, dat ging heel goed. En toen vroeg Kristien aan de eigenaar welke volgende lijn we zouden kunnen doen, dat was de panoramic, de hoogste! De eerste stop was 25 meter omhoog tegen een boom op. Daarna een aantal wankele obstakels en daarna met veel zip lines verder. Ook even naar de Mont Blanc gekeken, maar vooral bedacht dat het hoog was!
Dat was het ! Benjamin.


  • 16 Oktober 2017 - 20:13

    Henrica Pietersma:

    Wat een prachtige verhalen! Fijn om te horen! Geniet met volle teugen! Liefs en groetjes van Henrica, Vincent en Mare (familie Stijn Dirkse).

  • 17 Oktober 2017 - 21:57

    Johan De Vries:

    Leuk, al die verhalen. Veel plezier allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aix Les Bains 2017

Actief sinds 29 Sept. 2017
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 8066

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2017 - 20 Oktober 2017

MLG Goes Aix Les Bains

Landen bezocht: