Donderdag in Annecy - Reisverslag uit Arbignieu, Frankrijk van Aix Les Bains 2017 Montessori - WaarBenJij.nu Donderdag in Annecy - Reisverslag uit Arbignieu, Frankrijk van Aix Les Bains 2017 Montessori - WaarBenJij.nu

Donderdag in Annecy

Door: Nienke &Vera, Yassin, Mats

Blijf op de hoogte en volg Aix Les Bains 2017

19 Oktober 2017 | Frankrijk, Arbignieu

Fvnedrsoifgmffiojs, en docenten gepest
Nienke en Vera

FiujfoaJBFsrjkn ......
Nienke en Vera zitten in de trein naar Groningen ;-)
Pesten wordt niet getolereerd.
Gegroet de gepeste docenten

Eerst gingen we met de bus naar Annecy. Toen we daar aankwamen hadden we een rondleiding van 2 uur. Hierna hadden we 1 uur en 45 minuten vrije tijd. We gingen nog een stukje fietsen, maar dat ging niet helemaal goed. Er waren een paar kinderen gevallen. Uiteindelijk gingen ze terug naar het beginpunt en ging de rest weer verder.
Yassin

Hoi allemaal vandaag zijn we naar Annescy geweest was leuk we hadden een rondleiding van een heel lieve vrouw. Ze had rood haar en een rode jas.
Ze was zo gepassioneerd voor haar beroep dat ze er een soort toneelstukje van maakte. Was erg leuk want ze sleurde ons mooi mee in de historie van Annecy. Daarna hadden we vrije tijd en zijn we heerlijk het centrum in gegaan voor een happie en drankie ;). Tijd vloog voorbij en voor dat je het wist zat je al op de fiets voor een fietstocht.
Mats